CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Thursday, November 26, 2009

suasana raye haji..

Selamat hari raye aidil adha kepade seluruh umat islam di dunia ni.. ketike ketike kite sdang mnyambut raye aji di sini, para jemaah haji pula sedang berangkat dari padang arafah ke mudzalifah.. itu lah antare petikan khutbah yg aku dgr time solat raye pagi td..hee.. pas selesai solat, balik umah tkar bju, n sedia untuk berkorban..hee.. ni lah suasane2 time sembelih lmbu td..hehehe..

RAYA PERTAMA
RAYA KETIGA
n now time to balik uia..haha.. mggu dpn aku exam mid sem..tolong doa2 kan ye..k sume..wassalam.. selamat ari raye..maaf zahir dan batin..hee..

4 comments:

sot said...

Pengalaman menyertai ibadah korban bersama rakan2, jiran2, & penduduk sekitar taman perumahan dengan semangat gotong-royong dan kerjasama merupakan antara hikmah Raya Aidil Adha, walaupun pun penat tapi seronok. Namun yg penting kita faham bahawa dalam hidup menuju redha Illahi, kita mestilah sedia berkorban apa saja. Semoga pengorbanan kita ada nilaiannya di sisi Allah. Kita hendaklah bersedia menjayakan aktiviti dalam masyarakat bukan hanya mahu hidup bersendiri. Cuma bayangkan penyembelihan binatang korban tanpa bantuan ahli masyarakat, mana bisa pak?

rin said...

god job babe ;)
hopefully ibadah korban yg kamu wt taun nie diberkati ALLAH s.w.t. amin :)

mama said...

bang...
raya dah abis...kena stat fokus nak exam next week ya...
harap abang dapat score dari awal lagi sem ni...InsyaAllah

Izzaty Ishak said...

perghh.gempak doe ko amir.aku x brani doe nak tgk lembu kene korban sbb aku kesian.haha.

btw, aku pun post gak pasal raye aji kat blog aku.usha r weh.haha :p
SELAMAT ARI RY AJI.