CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Monday, January 31, 2011

10 000 pelajar dan rakyat malaysia di Mesir dalam bahaya


KETEGANGAN yg berlaku di mesir, terutama di kaherah makin teruk dan berbahaya.. ada maklumat yg diperolehi mengatakan bahawa keadaan di sana sangat kritikal dan boleh di anggap sebagai darurat.. penggunaan internet dan telefon telah dimatikan dgn serte merta disana.. perhubungan dgn dunia luar telah terputus disababkan kerajaan tidak mahu sbrang maklumat smpai ke luar..


keadaan makin parah apabila tiada langsung tentera dan polis..yg ada hanya lah rakyat.. balai polis telah dibakar..banduan2 telah berjaya melepaskan diri.. harta benda awam habis hancur akibat rusuhan org ramai.. tembak menembak kedengaran setiap masa.. mesin atm hancur sehingga xdpt keluarkan duit.. air dan elektrik juga telah dimatikan..


marilah kt same2 berdoa semoga seramai 10 000 saudara2 dan kawan2 kt dari malaysia selamat dibawah lindungan ALLAH S.W.T.. andai kata keadaan disana bertambah parah, kt berharap agar kerajaan Malaysia segera membawa balik pelajar2 kt dgn segera, supaya ape yg tak diingini tidak berlaku kepada mereka..sekian..


0 comments: