CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, January 23, 2010

iium activities

da 3 mggu jugak la aku x blik umah... bkan pe, tp aktiviti kat uia byk sgt la plak dlm 3 mggu ni.. mggu ni pun dpt blik kjap je, byk keje nak kne siap kan..xpe2 next week insya'Allah aku blik ag..hehehe.. so xtaw nak cte pe sgt, juz nak upload gmbar utk tatapan sume, aktiviti cfs iium..hee..
tu je la yg gmbar yg smpat di ambil..hehehe.. time to blik kmpus..bye2..jumpe lagi, wassalam..!!

6 comments:

fzi said...

Woahhh...bestnye abang ngan kengkawan sume..yang masak2 tu nasib baik jadi ya juadahnya bang...hehe..
tapi yang pegang Mr U tu mama berani tengok kejap je...ngeri...

m[i]era said...

hyep.
lame x dgr citer ?

byk nyer aktvt abg kat UIA .
best nyer tgk
suka2 =)

@)--;---

Ida Athanazir said...

memang adventurous! sure fun, kan?

Anonymous said...

想像是什麼並不重要,想像能做什麼才重要..................................................

panggil aku shEh said...

uiishhhhhhh

SYIOK gilos.... rase nk p jugak!
tatahan nih

=)

heri said...

blog ni cantek... visit me yaa !!