CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Wednesday, December 29, 2010

harimau vs garuda..!!

Malam penentuan kian tiba.. adakah sang harimau akan dapat mempertahankan kemenangan 3-0 tempoh hari di stadium nasional bukit jalil, atau pun sang garuda akan membaham sang harimau yg sedang selesa mendahului dgn agreget 3-0.. mlm ni mlm yg sgt mendebarkan seluruh rakyat malaysia, kerana inilah pertama kali malaysia kan melakr sejarah sebagai juara dlm AFC suzuki cup ini.. so kt mengharapkan pemain Negara dpt bermain dgn cemerlang pada mlm ini..

pemain malaysia mungkian akan berdepan dgn serangan laser dari penyokong indonesia..of coz diorg xpuas ati, sbb kat bukit jalil markus(gol keeper indonesia) asik kne serang ngan laser je..hehehe.. so pemain malaysia, pkai lah pencuci mate permata hijrah..semoga mata kalian kebal, xtmbus dek laser..hahaha..

so kami berharap malaysia berjaye menentang indonesia dgn jayanye.. pesanan kepade rajagobal, "main defence suda.."hehehe.. so gudluck buat sang harimau..!!!

2 comments:

*luv Syahnia* said...

takot jugak apa plak
pmnat indonesia nak buat t
hrp skuad harimau trus
masukkn gol lagik 3..
caiiyookkk ;P

merahitujambu said...

msia boleh...!!