CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Saturday, October 24, 2009

2nd sem..!!!

yeah 2nd sem nak bermule da..so ari ni aku akan mendafatarkan diri ke uia (sain name je sbnarnye) hehe.. so maybe sok akan kuar jadual utk 2nd sem ni.. jd 2nd sem ni jadual aku maybe pack cket sbb this sem aku akan amek chemist, fizik, english, arab n FIM.. ahah.. so tggu je la jadual sok..pagi td aku dpt msg dari fendi, die da sampai bilik da..tp sorg2 je..ahah..

papa n mama, jage lah kesihatan ye.. abg sentiase doa utk mama n papa..silah, pasni sile tolong mama n papa kat rumah..n study lah, exam pon nak dkat da kan..ngerti...ahah..

semalam befday adik aku nur farihin n kawan aku noor sharin..hee.. to farihin, semoge berjaye la SPM nnti..gune kan tip2 yg papa bg tu.. tggl bape ari je lagi ni.. so xyah la men2 da.. pas SPM nnti, ade mase setaun dok umah..ahah.. da la x dpt PLKN.. kerek je..hahaha..

to noor sharin, gudluck ye dftar ari ni..n gudluck gak study kat IIC nnti.. smoge jd tokoh pelajar cemerlang akaun lagi la ye kat IIC tu..hehehe..

k, semoge berjumpe lg la ye blogger2 sekalian..hehehe.. wassalam..!!


8 comments:

tieha said...

hye tht red girl shirt,so beauty ;)

Syu said...

yr adek sgt2 comel! :)

lieya orange M.I. said...

...gud luck yer tuk kamu...
...UIA tuhhh, bestnyerrr, dekat bangat ngan umah den...

wanieybintang said...

yg pakai baju coklat tu adik ke?
lawanyaaaaa.
hihi

pika said...

gudluck okey.
kwn u tu canthek sgt2 !

panggil aku shEh said...

ye adik amir!
blaja rajin jgn jadik dajal kt skolah ye! hHhhHahahahahaha

Anonymous said...

uia ke??bestnya..tue kawan kew or??hehe.

maybe said...

I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^