CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Tuesday, October 20, 2009

Last open house

Aiii.. ade lagi open house da abih raye pon..hahaha... semalam mmbe aku, acap smake jmput raye umah die..ai x paham2 tol budak ni..raye da abih dowh..ahah.. so kul 12 smlm, smake n hakim g amek aku n ikhwan kat bukit beruntung.. pastu terus g rawang, nak amek meor, heri, zubir, n mohmen.. pastu baru lah trus ke rumah smake kat sg.buaye..hee..

pergh sdap gak, mak smake masak spaghetti, pastu lemang n rendang pon ade gak..hehe..makan2, sembang2, tgk2 kul 2.30 da..so trus solat zohor, then sprti yg dirancang, g golf club bukit beruntung..nek men bowling..ahah.. time kasih ye mak smake..taun depan kami dtg ag..hee..

so smpai je golf club, sume pakat cutting2 duit nak men.. sorg dikehendaki bayar rm5.30 sekali ngan kasut..not bad..ahah.. kumpulan aku, meor, mohmen, ikhwan, n aku la..n 1 kumpulan ag, zubir, akim, smake n heri..so berentap lah 2 pasukan ni, sape kalah, team tu kne wat open house..hahaha.. tapi mmg magic r.. kbetulan, 2 2 team seri.. 2 2 dpt mrkah 350..pergh..mmg gmpak..ahah..

so ktorg blik dlm kul 5.30 cmtu, pas men snap2 gmbar, bru gerak..hee.. pastu sggh mnum jap kat tepi tesco tu, ade warung..so lepak2 ctu jap, dlm kul 6 cmtu bru lah anta aku ngan ikhwan blik..so begitu lah kisah last open house di rumah smake..hehehe..k wassalam..!!

11 comments:

lieya orange M.I. said...

...tak aci la kamu syik mkn sedap2 jer ni...

amir acap said...

hahaha...tu la...tp badan makin naik owh lieya..ahah..

rin said...

kene jogging la babe.ahah.

amir acap said...

hahaha..tu la psl rin..adoy..da nek 4 kg owh..hahaha..

panggil aku shEh said...

hahahhaha...
gay eh kamu sumer? ooppss

amir acap said...

oit sheh mane de....hhhahahaha... ade ke kate ktorg gay plak..ahah..

Marlina Salleh said...

weh..
ni kwn2 ang yg mana weh??
xpenah tgok pon muka depa kt maktb??
heheheh

Anonymous said...

msty bes en??meo de gak cte kt aku die g opn house..

amir acap said...

hahaha...ai marlyn ni masalah tol la...!!!

amir acap said...

bez owh rush.. men bowling, meo pling power skali..ahah..

Anonymous said...

die plg power?tol er?xpenah taw pon...hehehe..