CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Tuesday, September 22, 2009

kronologi raya 09

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...!!!!!!! alhamdulillah..sudah pun 3 ari kite mnyambut hari raye pade tahun ini..perut pn da pnuh ngan nasi impit dan rendang.. stiap umah g tu la menu yg wajib ade..hee... smbutan raye aku sekeluarge taun ni pon ok r..leyh thn..hehe..

MALAM RAYA : hah time ni la ktorg g shopping bju raye..heehe..last minute punye shopping.. ktorg bertolak g jalan TAR dlm kul 4 lbeyh cmtu r.. mmg bez r shopping mlm raye..meriah gle r KL..kul 2 pagi pun org ramai ag..ramai gle ah..ade yg bru smpai pon ade..pergh..mmg ade r feel raye tu..hehehe..

RAYA PERTAMA : pergh..ramai gak yg x blik kg kat bkit bruntung ni..pnuh masjid time solat raye..hee..pas solat raye, bermaaf-maafan dlu ngan family, then bru lah g braye..hehehe..tu pun raye umah jiran2 je..xsangke lak aku still dpt duit raye ag..hehehe...

RAYA KEDUA : hah ari ni mak aku masak spesel cket..sbb smlm x smpat an nak msak..mlm raye g shopping..ari ni mak aku masak nasi minyak, nasi impit n kuah kacang..pergh..!!!!! TIPTOP..ahah..pastu bru g braye..buleyh ag duit raye boh..hee..buleyh r wat blnje2 kat uia nnti..hee..

RAYA KETIGA : raye ketige ni lak, mase m'habiskan duit raye..ahah.. ari ni ktorg g one utama.. hehehe..tp sblum tu, sggah sg.buloh jap..papa nak bli rumput karpet, mama lak nak bli orked n bajenye..hee..smpai OU, ingt nak tgk wayang, tp x jd..xde cte bez..so pe agi, men boling r..hehehe...

RAYA KEEMPAT : nak blik UIA daaaaa..... ari kamis exam...adoy kaco line tol la exam ni...hahaha... doakan lah eyh aku succes exam ni..thanx sume..xpe2, bak kat e org raye sebulan..hehehe...

k sume..yg rase2 x cukup ag duit raye tuh, leyh truskan mencari..jgn tertinggal walau pon serumah ye...hehehe..k, wassalam..!!!!

5 comments:

fathiahRAIHANA said...

det ta ckop g
mntak kt amir bole?
:DD

Anonymous said...

nk jugak duit raye!!!

eheheee.. bia kalu xmalu pun..lalalaaa..



muke xberslh oke.. ngeeheeee..

;))


amir da nk blik..? haish! selamt ber exm la yepp..


caiyok!!!!!!!!!!!


;)

pijah@hakuna said...

wei da beso panjang pun dapat duet aya g ke [<--jeles huhu].

nway bes gak ek beraya di kl tp stil xley lawan beraya di kg okei.

Ezzatty Hamdan said...

nmpaknya ada dua aktiviti raya kita yang serupa..

1. tyme raya g men bowling ngan family
2. kena balik kolej awal sebab exam yang sentiasa dinantikan!!!

=D

Anonymous said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,