CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Sunday, May 17, 2009

SELAMAT ARI CIKGU!!!!

SELAMAT ARI CIKGU kepade sume guru2 yg penah ajr aku....tanpe mereka siap lah aku...xdpt la aku smpai ke tahap ini...btol la seperti kate2 para ilmuan, guru lah yg melahirkan doktor, arkitek, engineer n sebaganye...tanpe guru, xde doktor2 ni, xde sume tu...time kasih ckgu....

dikesempatan ini, saye nak tujukan ucapan selamat ari guru kat ckgu2 yg penah ajar saye selame ni, antarenye adalah, ckgu Rois, ckgu Yus, ckgu Jamaliah, teacher annies, ustaz fahmi n ustaz manzur, ckgu rosma, ckgu rahimy, ckgu engku, ckgu hassan, ustazah zainon, ustazah asiah, ustazah puspawati, ustad sham..n sume ckgu2 yg penah mngajar saye...

TERIMA KASIH CIKGU, JASAMU TAKKAN KU LUPE SAMPAI BILE2..!!!!!!!!

9 comments:

salwa,,an ordinary person said...

ckgu zahir ckp,,
tnpa pljr a.k.a kita,,sapala ckgu..
hehehe,,

maisyara pot! pot! said...

mai syg cikgu mai!!!!!!!!!!
waaaaahhhh!
takowt na tinggal kn skowla!!!
syg yeaaaa!!!!!!
:((

devilandangle said...

perh....
teringat kembali sejarah silam...
anyway btl gk ckp ko...
tanpa guru x lahir la dokter, ARKITEK n engenieer..
haha..

amir acap said...

hahaa...em tu la salwa....ckgu zahir bez an..heee..

amir acap said...

hehehe...em xpe mai...sementare ade mase ni, hargai lah mereka..hehehe...

amir acap said...

ek eleh amiruddin...pehal arkitek tu huruf bsar lak..hahaha...

azizan4444 said...

slmt ari guru..
ngeee

mekaseh guru2..jasamu di kng

shakina bt ghariff said...

haha, pict last. muka nikmad mcm model seluar dlm je. HAHA

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,