CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Tuesday, April 14, 2009

ENGLISH DEBATE!!!


"Bang, sok kakak debat kat SAMTAJ(sekolah agama men tengku ampuan jemaah) kat shah alam n sok nye pulak kat sg.choh...kem salam kat mama n papa n silah..wish me luck..".. Adik aku, farihin komen kat myspace td..em ntah la die online katne tu..hehehe..

pergh sibuk semacam je adik aku yg sowg ni..eyh farihin, debat tu debat gak..ingat SPM tu gak..hehehe..bukan men aktif lagi..kan da byk tertinggal..terpakse catch up blik nnti..ari tuh die bertanding kat SAMBEST (sekolah agame men BESTARI)kat PJ..pastu menang, tuh yg g peringkat seterusnya ni..

em tapi papehal pon gudluck la for tomorrow..kami sentiase mendoakan kejayaan anda..hehehe...em ingat sebelum berdebat tuh usha slack cket kat lawan kakak tuh...bia die gentar cket..hehehhe...k wassalam...

13 comments:

a little less conversation said...

pehh English debate siot..mantap2..haha
surely ur sis is really good in english..

maisyara pot! pot! said...

ahaks! best gilew! perrrggghhh! msti akk amir pandai ouh...
english msti power kn???

fzi said...

Ya Allah, permudahkanlah anakku Nur Farihin dalam pertandingan debat hari ini, kurniakanlah kemenangan baginya dan kumpulannya bagi mewakili kemenangan SAMT KKB...amiin

lya said...

dulu pun penah join debat
tp gabra punyer pasal
x mng ;((
malu malu

shakina bt ghariff said...

oh hot dowh adik kau
bapak ah english debater
welcome to the club. haha :D

amir acap said...

hahaha..bese r..tgk r sape bro die..hehehe..

marlyn said...

haha..
sjak bila amer da kakak beh??
hehe..

weh amer!!
adik ja terer..
abg xpon!!
haha..
debate kt blakang klas terer r..
haha..

wpon khma n yop xbape gmpak..
at least pnah wkil gk kelas!!
hahha..
amer2..
hahah

amir acap said...

ek eleh marlyn..ko dari ari tu x puas ati ngan aku an..
mntang2 r aku power..hehehe..

tammya said...

so cmne dgn adik amir tu?

amir acap said...

adik ku mendapat tmpat ke dua sih..sok die akan btnding kat sg boye lak...gudluck sis..huhu..

kakak said...

trimas bang!

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,