CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Monday, April 13, 2009

PROjek KH

"Bang kayu da siap potong da, kawan silah potongkan, die de gergaji elektrik.." silah gtaw kat aku mlm smlam..kayu2 tuh untuk projek KH die...waaa da lame da aku xnmpak kayu2 ni..hehehe..ingat lagi time fom3 dlu aku kene wat projek bertukang ni kat bengkel..

So, malam smlam, adik aku, silah mntak tolong kat aku, wat die punye projek KH tu..so die pon kuar kan lah kayu2 yg da di potong oleh mmbe nye tu..pastu die kuar kan pulak design projek die..pergh gmpak gak la..imaginasi yg hebat..hehehe..so die pon g la amek segale peralatan bertukang, cm tukul n tmpat lapik nak ketuk..hehehe..aku ngan silah pon khusyuk la bertukang sementare nak makan mlm..mkn lewat sikit smlam, sbb papa balik lewat sikit..so ktorg pon wat la kjap projek silah tu..hehehe..

so skang ni bru half way baru..x siap lagi..hehehe..relax dulu..tgk r nnti da siap, pergh gmpak punye la..heheh..die kate kne antar luse..so sempat agi smbung malam ni..hehe..zaaaassssssssssss......!!!!

11 comments:

philoColy said...

haha..
yep..
projel zmn skola..

cathenclox said...

aku dulu wat kotak..music box.. comel..hehe

amir acap said...

hehehe..aku dlu buat kotak beracun..hahahaha...

maisyara pot! pot! said...

ney bkn ke kerje KH zaman form 1,2 & 3??? nape amir wt?? da jd bdak2 da ke??? :D

marlyn said...

ceh!
cmni pon nk tnjuk??
aku wt dlu lg gempak taw!!
xbgga2 pon..
kalo cmni..
budak drjah 1 pon leh wt!!
kuikuikui

amir acap said...

ek eleh marlyn...ko pon wat senget2...aku taw la, aku skola ngan ko dlu...ko jgn wat2 x knal lak...

amir acap said...

eee mai ni pot pet je die taw ek..bia la nak wat ...
saje nak mngasah bakat..hehehe..

nur-al-AIN said...

wow!
teringat zaman skolah.
ckgu ajar potong2 kayu tu garang siut..
munci!

lya said...

untung2 adik , abg tlg
lya dulu buat sorg2 jep

urm , lya x reti nk buat muke cmtu
muka suci murni reti la

maisyara pot! pot! said...

ahaks! suke aty mai lew na pot pet cmne skali pown! :P

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,